søndag 13. oktober 2013

Takketalen.

"Den gylne øljekk 2013 tildeles Jon-Robert Solbakken for hans imponerende arbeid for å spre ølkunnskap og stimulere til god drikkekultur lokalt og nasjonalt."

Jeg satt i ro og mak på Norsia Nerdefestival og koste meg med en porter da det plutselig blir annonsert en prisutdeling....en pris til meg faktisk! For all del, det er veldig morsomt å bli satt pris på, dette betyr jo faktisk at folk både leser denne bloggen og finner glede av det. Jeg hadde ikke akkurat forberedt noen takketale, men det er uansett på sin plass så her kommer den:

Tusen takk, kjære Runa for at du lar meg surre i vei med en hobby man fort kan bli surrete av. Du blir gjerne med på en biltur på 40 mil bare fordi jeg har hørt at "oppi der er det et bryggeri", eller på en tidagers ferie til party-landet Belgia av åpenbare grunner. Takk til de ansatte på Vinmonopolet Hønefoss som på bakrommet har en egen hylle med mitt navn på. Takk til mine brødre i Herreklubben VI, sammen har vi hatt og kommer til å få mange store øl-opplevelser. Takk til Tore Hansen, uten deg hadde ikke ølmiljøet i Hønefoss hatt livets rett. Takk til Tor Simen, Kooperativen og menneskene i miljøet rundt denne fantastiske puben. Dette var et sårt trengt sted. Takk til mine kollegaer på Ølportalen som holder Norge oppdatert på store og små nyheter fra ølets verden, og Tom "Kjempetorsken" Young som oppdaget bloggen min og slapp meg inn i det gode selskap. og til sist, takk til leserne av bloggen. Fortsett å del på Facebook!

                            -Jon-Robert-

Innlegget er skrevet tidlig søndag morgen, så mulig jeg har utelatt noen, men her finnes det redigeringsmuligheter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar