mandag 1. september 2014

Vaaland Jubileumsøl

Balder Brygg, Norge. ABV: 4,7%

Tilgjengelighet:  Leikanger og omegn. Mitt eksemplar kom rekande på ei fjøl.


"Kjedlarøl fra Balder Brygg. Det har gått 125 år sidan Martin Vaaland i 1889 byrja med utsal av egg frå heimen sin på Bryne. Lite ante nok han at han ville få eit jubileumsøl oppkalla etter seg 125 år seinare. Ei så lang jærsk handelshistorie fortener ei ekstra markering. Jubileumsølet er eit samarbeid mellom Vaaland 1889 og Balder Brygg A/S i Leikanger. Me søkte inspirasjon i tysk bryggetradisjon, og har laga eit øl inspirert av "Kellerbier". Me var sjølve i Leikanger, og hadde ei flott oppleving kor me var med under heile bryggeprosessen."

Definisjonen på Kellerbier er heller diffus rundt omkring, det kan være både overgjæret og undergjæret, lyst og mørkt. Det eneste man ser ut til å enes om er at ølet er ufiltrert og upasteurisert. I tillegg ble det oppbevart kaldt (i kjelleren altså....).


Et behagelig og leskende øl med mye smak. Har som sagt liten erfaring med begrepet "kellerbier" så hvor stiltypisk den er kan jeg ikke fastslå. Uansett, jeg likte den! 20.

PS. Jeg har lest meg opp litt på begrepet "Kellerbier" og konkludert med at det er tyskernes versjon av pils.....

UKE 36, 2014.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar