onsdag 2. januar 2013

Godt Nytt År!

Solbukken ønsker alle lesere av bloggen ett riktig godt nyttår! 2013 vil forhåpentlig bringe oss mange gode drikkeopplevelser. Takk til alle som har gitt meg gode tilbakemeldinger på min lille forholdsvis nystartede blogg, og takk til Kjempetorsken som slapp meg inn i det gode selskap "Norske Ølskribenter". Samme kar åpnet nettopp siden: "Ølportalen", og dette er en side alle ølinteresserte bør besøke.

Bloggen vil fortsette som før fremover, med ølanmeldelser, reiseartikler, oppskrifter, fjas og ikke minst "The forthcoming adventures of Herreklubben VI".

Nytt i 2013 vil bli "Ukens øl", der jeg i en ukentlig spalte forsøker å presentere et øl jeg mener fortjener litt ekstra oppmerksomhet av en eller annen grunn. Det være seg ris, ros eller andre faktorer som gjør at ølet skiller seg ut i den skummende massen som til stadighet skyller inn over oss.

-May the (dark) force be with you.
                                                                                 -Solbukken-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar