lørdag 11. mai 2013

Zeitgeist

Brewdog, Skottland. ABV: 4,7%

Tilgjengelighet: Velassorterte dagligvareforretninger.


"Idiosynratic black lager".

Mai går dessverre ut i år, og vi sender heller en reprise av februar.....

I anledning "våren" har behovet for mørke øl igjen meldt seg, og denne skjønnheten fra Brewdog med butikkstyrke sto formelig og ropte på meg en lørdag formiddag mens regnet fosset ned.
Jeg hadde akkurat konstatert at jeg sannsynligvis hadde nok bjørkeved til å klare meg igjennom sommeren da jeg rolig tok turen innom ølrommet i kjelleren, og der sto den altså....selv om gradestokken viser 0º er ikke livet så ille likevel.


Dette var virkelig et kremprodukt! Fantastisk farge og en smak som gjør at jeg myser i retning polet.... Har ikke vært så veldig begeistret for butikkølet til Brewdog tidligere men her har de virkelig truffet blink. 24

UKE 19, 2013.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar