fredag 30. mai 2014

Kvalitetssikring!

Det er ikke hver dag man får forespørsel om å være prøvekanin for å teste ut nye tappetårn men i forbindelse med Kooperativens nye tappelinje fikk jeg brått en forespørsel fra min Amka-arbeidene venn; Birger Marius om jeg hadde mulighet til å rase ned Helle-bakken for å kvalitetssikre.

 
Tårnene på Koop'en har lenge vært rimelig slitne og dette skulle det nå bli slutt på. Et meterlangt kobbermirakelet gir håp for fremtiden og etter å ha overværet et flott stykke rør-kunst var det dags for den første smaken fra det nye vidunderet og jeg følte meg brått hensatt til en svunnen tid...her var jeg i samme bås som de som var med det første luftskipet.....sammen med de som så den første stum- og lydfilmen...sammen med de som spiste den første Grandiosaen, med andre ord, upløyd gründer- og innovasjonsmark!


Det er mulig jeg har brukt litt store ord i dette innlegget, men jeg kan uansett oppsummere med at det smakte fortreffelig! Koopen har tatt et kvantesprang inn i fremtiden og vi ønsker lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar